It’s only daunting when you believe it is. Just give it a go.

ERGHHHHH. Here I am again, now TWO MONTHS BEHIND in photos and other whatnot. Gah. So bad. I really need to fix this bad bleeping habit of mine. Grr.

There’s so much I want to write and do and all that but I don’t do it. I just plan. To an excessive degree. And what does that make me?

…a poseur.

See I’m such a pretentious little bitch that I do the french spelling of it. UGH.

You see, you can only do so much blue printing before you realize that you need to get started, otherwise you’re full of shit. And not even the good kind.

So this is my feeble attempt at getting started. It’s a new month and I need to get some part of my life going.

I’m currently unemployed and out of school for the foreseeable future. I’m also broke which means I have plenty of free time to pursue the freer things of life: writing, blogging, photography, collaging, reading.

Thank you old notebooks and lined papers, livejournal, wordpress, tumblr, already bought dslr {priciest/best decision EVERRR}, laying around ephemera, and my hoarding/the library. And oh yeah, I can add television and movie watching as I can get free DVD rentals since I’m a volunteer at the Raconteur {hooorayyy}, cable I don’t have to pay for, and my bro’s netflix & various streaming sites.

It is sooo good to be an young adult in the 21st century hehe.

So hopefully I’ll get going with this. I still have to finish off my Before 24 list by June 24, 2011 and get started on my 1001 days list as well as complete my first NaNoWriMo. The last one is where you spend the entire month of November writing a novel from scratch to finish. It’s not supposed to be a masterpiece but it should get you motivated to complete something, which I’m in dire need of.

…that’s uhhh kinda intimidating lol. A lot to deal with it, but really the 1001 days don’t start until I get that damn pedometer but I really want to cross off like fifteen items before my 24th birthday. And I think I can do 50K words in a month. I mean, I do have a lot of time on my hands, I just need to manage it correctly.

But that doesn’t mean I should let other things go to the wayside, like applying for jobs. I’m going to go full throttle on that ish as well. I’m aiming to have like at least two job interviews for next Friday since I already have one for an unpaid internship, but you know, maybe I can score another one. I just need to push out those applications. I CAN get another one! I just need to get focused!

I just hope I can execute it. Ugh. That’s what I always worry bout, shit.

But you know what, my best work comes when I don’t think about all that. When I just go for it and let my pen flow and scissors slice and my sticks glue. It’s effortless and not strained at all.

I need more of that in my life.

eileen

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s